Süleyman Demirel Üniversitesi

İyileştirme Çalışmaları

Sıra

No

Öneri Kaynağı

Öneri

Tarihi

Öneri

İyileştirme

İyileştirme

Tarihi

16 Güvenlik - Geliştirme 2023-2024 Bilgi Merkezi'nde kullanılan AKKY (Açık Kaynak Kodlu Yazılım) 'ların güncellenmesi  KOHA , Vufind 'ın yeni versiyonlarına geçiş yapıldı  27.08.2024
15 Tasarruf Genelgesi 17.05.2024 Basılı kağıt kullanımının azaltılması Otomatik ödünç-iade makinaları için elektronik slip gönderme aktif hale getirildi  27.08.2024
14

Kullanıcı

talepleri

2020-2024 Ayakta tarama bilgisayarlarının güncellenmesi/yenilenmesi Ayakta tarama bilgisayarlarının güncellenmesi/yenilenmesi 27.05.2024
13 Kullanıcı talepleri 2022-2023 Bilgi Merkezi'nde bulunan kullanıcılara açık olan bilgisayarların değiştirilmesi önerisi Kullanıcı bilgisayarları yenilendi 01.02.2024
12 Kütüphane Personeli 14.08.2023 Engelli tuvaletine taşıma lifti önerisi Taşıma lifti temin edilerek kurulumu tamamlandı 16.10.2023
11

Kütüphane

Personeli

03.04.2023 Kullanıcıların fotokopi makinasını uzun zamandır kullanmamaları Sürdürülebilirlik çalışmaları kapsamında 03.04.2023 tarihinden itibaren fotokopi makinası kaldırılmıştır. Teknolojinin gelişmesi ile kullanıcılar fotokopi hizmetini kullanmamakta diğer alternatifleri tercih etmektedir.  03.04.2023
10 Kütüphane Personeli 10.02.2023 Kullanıcı sayısının gece 23.00'dan sonra azalması nedeniyle acil düzenleme yapılması 10.02.2023 tarihinden itibaren yapılan düzenleme ile ısınma, elektik ve personel tasarrufu sağlamak üzere 24 saat çalışma salonu faaliyete geçmiştir. 10.02.2023
9

Kullanıcı

talepleri

31.10.2022 Çalışma alanlarında kullanıcıların eşyalarını bırakarak yer tutmasının önlenmesi Her sabah 07.30'da masalarda bulunan eşyaların toplanması. Bilgi Merkezi Sosyal medya hesaplarından bilgilendirme yapıldı.  31.10.2022
8

Kullanıcı talepleri

Rezervasyon istatistikleri

08.03.2022

20.03.2022

21.03.2022

Grup Çalışma Salonu rezervasyonunun tüm kullanıcılara açılması Grup Çalışma Salonları tüm kullanıcılara açıldı 25.03.2022
7 Kütüphane personeli 19.03.2022 Çalışma alanlarında kullanıcıların gerekli özeni göstermesi Çalışma alanlarında maket bıçağı, makas gibi kesici ve delici aletler kullanılmaması konusunda Bilgi Merkezi içerisine uyarıların asılması 24.03.2022
6 Kullanıcı talepleri 2021/2022 Çalışma alanlarındaki sandalye sayısının artırılması Covid tedbirlerine uygun olarak, çalışma alanlarında yer alan sandalye sayısı bölünmüş masalarda artırıldı 23.03.2022
5 Kullanıcı talepleri 2021/2022 İade edilen kitaplara uygulanan 4 gün karantina uygulamasının olmaması İade edilen kitaplara uygulanan 4 gün karantina uygulaması sona erdi 23.03.2022
4 Kullanıcı talepleri

15.11.2021

30.12.2021

Temizlik ve havalandırma zaman aralıklarının kaldırılması Temizlik ve havalandırma zaman aralıklarının yeniden düzenlendi 23.03.2022
3 Kullanıcı talepleri

22.11.2021

30.12.2021

21.03.2022

Çalışma alanları kullanımı için rezervasyon uygulamasının kaldırılması Çalışma alanları kullanımı için rezervasyon uygulamasını kaldırıldı 23.03.2022
2 Kullanıcı talepleri

26.02.2022

21.03.2022

Temizlik-havalandırma sürelerinin kısaltılması Kütüphane rezervasyon saatleri yeniden düzenlendi. 02.03.2022
1 Kullanıcı talepleri

18.01.2022

25.01.2022

Bilgi Merkezi çalışma alanlarının soğuk olması İlgili daire başkanlığına talep iletildi. Isıtma sistemi su sıcaklığı artırıldı. 25.01.2022